HOME REHABILITACE CVIČENÍ S OVERBALLEM KDE KOUPIT OVERBALL



Overball je lehký, malý, pružný měkký nafukovací míč, který je velice respektovanou a hlavně účinnou a velice často používanou rehabilitační pomůckou. Tento míč o průměru většinou okolo 25 až 30 cm je možno nafouknout přiloženou trubičkou či ústy do požadované velikosti. Cvičit se dá s úplně nafouklým overballem, stejně tak jako se využívá ke cvičení podhuštěný. Overball je nenáročný na údržbu a má dostatečnou nosnost 120 kg.

TLAČÍTKO PRODEJNA

 

 

OVERBALL THERA-BAND JAKO BALANČNÍ POMŮCKA

Over Ball, pilates ball, labdaOverball Thera-Band pomáhá fyzioterapeutům při různých dechových cvičeních, posilování a uvolňování hlubokých zádových svalů u dospělých i dětí a umožňuje zvětšování objemu plic, hlavně u dětí.  Jde o velice praktickou balanční pomůcku, která nachází své využití při mnoha různých cvičeních. Míč, kterému nazýváme overball je vyroben z vysoce kvalitních materiálů a neobsahuje žádné ftaláty. Díky tomu je povrch overballu odolný, neklouzavý a příjemný na dotek.

 

CVIKY S OVERBALLEM THERA-BAND

Overball Thera-Band patří mezi velmi oblíbené rehabilitační pomůcky hlavně díky tomu, že s ním můžete provádět velkou škálu nejen posilovacích ale i protahovací cviků. Cvičení s touto rehabilitační pomůckou Thera-Band je vhodné téměř pro všechny, používat overball totiž mohou i těhotné ženy a starší osoby. Pro cvičení, jako je například lehký aerobik, je ideální overball nafouknout do poloviny až dvou třetin. Čím více bude overball Thera-Band nafouknutý, tím intenzivněji u cvičení dosáhnete zvýraznění balanční polohy, při kterých se aktivuje hluboký stabilizační svalový systém, a proto jsou tyto cviky mnohem obtížnější.

 

VYUŽITÍ OVERBALLU

overballO tom, že overball má opravdu široké využití se můžete přesvědčit v tomto odstavci, který je zaměřený na další funkce této rehabilitační pomůcky. Jednou z velice často používaných funkcí overballu je zlepšování motoriky ruky, jak po úrazech, tak i u zdravých osob, kteří mají problémy se zkracování šlach. Fyzioterapeuté a rehabilitace využívá overball také při nápravném cvičení, protože balanční pomůcka, jakou je Overball Thera-Band, zapojuje při cvičení hluboký stabilizační svalový systém (pánevní dno, šíjové svalstvo a hluboké zádové svaly, které spolu s břišním svalstvem fixují páteř v optimální poloze. Do wellness center a povědomí fitness instruktorů se dostal overball poměrně nedávno, ale je stále více využíván.

 

OVERBALL A PROTAHOVÁNÍ

Overball Thera-Band se z hlediska účinnosti cviků a téměř ideálního protahování svalů, které se při běžném způsobu života zkracují, stává v dnešní době nezvykle populární. Tato zkutečnost vyplývá především z rozmanitosti použití, které sahá od rehabilitačních zařízení až po domácnost, nebo dopravní prostředky. Cvičení s overballem, je jednou z nejbezpečnějších možností, jak protáhnout ztuhlé svaly a posilit celé tělo. Cvičení není fyzicky náročné a nijak extrémně nezatěžuje klouby jako ostatní cviky se zátěží. Při pravidelném cvičení s overballem Thera-Band dosáhnete aktivace svalů a předejdete tak  různým svalovým potížím. Jednoduché cviky vám umožní vnímat svaly a přemýšlet o tom, jestli je vaše sezení správné. Overball vám pomáhá procivičit i zádové partie, které fixují společně s břišním svalstvem páteř ve správné poloze.

Pro jednodušší cvičení je dobré overball Thera-Band nafouknout do poloviny až dvou třetin. Čím více jej nafouknete, tím intenzivněji u cvičení dosáhnete zvýraznění balanční polohy, při kterých se aktivuje hluboký stabilizační svalový systém, a proto jsou takto prováděné cviky obtížnější.